کارمندان از کدام رفتار مدیر خود بیشتر شاکی می شوند؟

💢

📕بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط یک مجموعه معتبر که بصورت آنلاین و با مشارکت افراد شاغل در آمریکا انجام شد، مشخص گردید که بیش از 90 درصد از مدیران، مهارتهای برقراری ارتباط با کارمندان را ندارند و بسیاری از مشکلات پیش آمده، به همین خاطر می باشد. از جمله مصادیق این ادعا عبارتند از:

⛔️ارج ننهادن به موفقیت کارکنان
⛔️ابهام در هنگام محول کردن کارها
⛔️کمبود وقت برای ملاقات با کارکنان
⛔️خودداری از برقراری رابطه دوستانه با زیردستان
⛔️استفاده از ایده های دیگران با نام خود
⛔️عدم ارائه نقد سازنده
⛔️ندانستن نام کارمند
⛔️خودداری از گفتگوی تلفنی یا حضوری با کارمندان

✏️ مدیران منابع انسانی تعالی اندیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *