مدیریت ارتباط با مشتری

در تعریف جدید از بازار و رقابت, نقش و سهم تعیین کننده مشتری در سمت تقاضا به قدری اهمیت یافته است که بقا در صحنه رقابت و تداوم حیات سازمانها در عمل منوط به شناخت کامل و علمی از مشتریان در بخش های مختلف بازار , شناسایی نیازهای بالفعل و بالقوه مشتریان و در گامی جلوتر حتی تعریف و ایجاد نیازهای جدید برای مشتریان مب یاشد. نمی توان کتمان کرد که پیشرفت ارتباطات در عصر تکامل اطلاعات و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی نقش بسزایی در تقرب رابطه بین سازمان و مشتری ایفا نموده و بستری جدید و شدیدا رو به تحول و تکاملی را پیش روی سازمان ها برای ارتباط با مشتریان محیا نموده است.
این کتاب ارزشمند تعاریف و ابعاد مختلف ارتباط با مشتری را مورد کنکاش قرار داده است.

نویسنده: شعبان اللهی

فهرست منابع کتاب

-فصل اول:آشنایی با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری

-فصل دوم:ابعاد فنی مدیریت ارتباط با مشتری

-فصل سوم:مراحل و فرایند های مدیریت ارتباط با مشتری

-فصل چهارم:اجرای موفقیت آمیز پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری

-فصل پنجم:شکست پروژه های CRM

-فصل ششم:ارزیابی اثربخشی و اندازه گیری بازده سرمایه گذاری مدیریت ارتباط مشتری

-فصل هفتم:مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان

-فصل هشتم:مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان

-فصل نهم:مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان

-فصل دهم:مطالعات موردی

جمع بندی

منابع

واژه نامه

الف:براساس حروف فارسی

ب:براساس حروف لاتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *