مدیریت ارتباط با مشتری
در تعریف جدید از بازار و رقابت, نقش و سهم تعیین کننده مشتری در سمت تقاضا به قدری اهمیت یافته است که بقا در صحنه رقابت و تداوم حیات سازمانها در عمل منوط به شناخت کامل و علمی از مشتریان در بخش های مختلف بازار , شناسایی نیازهای بالفعل و بالقوه مشتریان و در گامی جلوتر حتی تعریف و ایجاد نیازهای جدید برای مشتریان مب یاشد. نمی توان کتمان کرد که پیشرفت ارتباطات در عصر تکامل اطلاعات و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی نقش بسزایی در تقرب رابطه بین سازمان و مشتری ایفا نموده و بستری جدید و شدیدا رو به تحول و تکاملی را پیش روی سازمان ها برای ارتباط با مشتریان محیا نموده است.
این کتاب ارزشمند تعاریف و ابعاد مختلف ارتباط با مشتری را مورد کنکاش قرار داده است.
نویسنده: شعبان اللهی
فهرست منابع کتاب
-فصل اول:آشنایی با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
-فصل دوم:ابعاد فنی مدیریت ارتباط با مشتری
-فصل سوم:مراحل و فرایند های مدیریت ارتباط با مشتری
-فصل چهارم:اجرای موفقیت آمیز پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
-فصل پنجم:شکست پروژه های CRM
-فصل ششم:ارزیابی اثربخشی و اندازه گیری بازده سرمایه گذاری مدیریت ارتباط مشتری
-فصل هفتم:مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان
-فصل هشتم:مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان
-فصل نهم:مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان
-فصل دهم:مطالعات موردی
جمع بندی
منابع
واژه نامه
الف:براساس حروف فارسی
ب:براساس حروف لاتین