روان شناسی رفتار مصرف کننده

نویسندگان : دکتر حمید آتش پور ، سمیرامیس جنتیان ، چاپ اول سال 1382 ، انتشارات روزآمد

در این کتاب که با هدف افزایش آگاهی دانشجویان، صاحبان تولید، بازاریاب ها و تمامی کسانی که در دنیای تجارت به رفتار مصرف کننده علاقه مند هستند به رشته تحریر در آمده، کوشش شده است تا چگونگی ارتباط با مشتری و نیازهای وی مطرح شود و به منظور هرچه بهتر روشن شدن موضوع، چند پرسش بنیادی در برابر خواننده قرار گیرد، پرسش هایی از قبیل مصرف کننده کیست ؟ چه نیازهایی وی را به سمت خرید کالایی خاص یا دریافت خدماتی مشخص هدایت می کند ؟ چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم ؟ چه عواملی می تواند بر خرید اشخاص تأثیر گذار باشد ؟
در این کتاب علاوه بر پاسخ به این پرسش ها، همچنین تلاش شده است تا قوانین طلایی تداوم خرید مصرف کننده مورد بحث قرار بگیرد. لازم به ذکر است با توجه به گستردگی مبحث و رشد روزافزون مطالعات مربوط به رفتار مصرف کننده، مباحث مطرح شده در این کتاب، درحد الفبای موضوع بوده و امید است با انجام پژوهش های علمی در این زمینه جامعه علمی ما نیز به منظور اعتلا بخشیدن به رشد و توسعه مبانی علمی این حوزه، سهمی در خود ایفا نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *